خدمات کلید سازی سیار در مناطق شهر تهران

کلیدسازی سیار شهرک غرب

 

کلیدسازی سیار شهرک غرب

 

خدمات قفل و کلید با کلیدسازی سیار شهرک غرب آماده اعزام کلیدسازهای حرفه ای برای انجام تمامی خدمات کلیدسازی به مردم عزیز در شهرک غرب می باشد. برخی از این خدمات شامل :

  • باز کردن انواع گاوصندوق
  • باز کردن قفل های کتابی و آویز
  • باز کردن انواع درب و سوییچ خودرو ، پدال ، قفل فرمان و …
  • ساخت و تعمیر انواع ریموت شامل ریموت مغازه ، پارکینگ ، اتومبیل و …
  • باز کردن انواع درب منزل و اماکن شامل قفل های ضد سرقت ، چوبی ، حیاط ، انباری ، حرفه ای و …
  • ریموتی کردن درب منازل ، مغازه و ادارات
  • ساخت انواع کلیدهای کددار و کامپیوتری برای انواع مدل های خودرو
  • فروش و نصب انواع مغزی در ، قفل ، دستگیره ، ریموت و …

 

قفل ساز سیار گاوصندوق در شهرک غرب

باز کردن قفل گاوصندوق یک کار تخصصی بوده که افراد عادی قادر به انجام آن نیستند زیرا این قفل ها ساختار پیچیده ای نسبت به قفل های معمولی دارند و در صورت نداشتن مهارت کافی باعث ایجاد صدمه به قفل خواهید شد و خسارات مالی زیادی به بار خواهد آمد. در گذشته گاوصندوق های قدیمی قفل های معمولی و با ساختار ساده تری داشتند و باز کردن آنها نسبتا آسان تر بود ولی در حال حاضر به دلیل استحکام و قدرت بالا در گاوصندوق های امروزی باز کردن درب آنها به روش تخریبی به صلاح نیست برای همین منظور می توانید از سرویس ها و خدمات قفل ساز سیار گاوصندوق در شهرک غرب بهره مند شوید.

قفل ساز سیار گاوصندوق در شهرک غرب به دلیل سابقه ی طولانی در زمینه ی قفل و کلیدسازی به روش های اصولی و غیر اصولی باز کردن قفل گاوصندوق کاملا اشراف دارد و خوب می داند که روش های غیر اصولی چه خساراتی به بار می آورد.

در این بخش می خواهیم روش های غیر اصولی باز کردن قفل گاوصندوق را به شما معرفی کنیم تا به هیچ وجه به سراغ آنها نروید!

برای بازکردن قفل گاوصندوق از این روش ها به هیچ وجه استفاده نکنید:

تخریب زبانه ی قفل : تخریب همیشه آسانترین راه بوده ! اگر بخواهید از روش تخریبی برای بازکردن قفل استفاده کنید باید از محل قرارگیری درب با بدنه این کار را انجام دهید. با پتک به لولایی که در محل اتصال درب و بدنه است ضربه بزنید تا شیار ایجاد شود و با دیلم و اهرم درب گاوصندوق را جدا کنید با این روش درب گاوصندوق به راحتی باز می شود. اما خسارات جبران ناپذیری به بار می آید که باید مسئولیت آن را خود به عهده بگیرید.

حتما بخوانید:  کلیدسازی سیار آرژانتین

استفاده از مواد منفجره : مواد منفجره مثل دینامیت یکی از روش های غیرعقلانی و غلط برای باز کردن درب گاوصندوق است که علاوه بر خسارات مالی می تواند خسارات جانی هم داشته باشد پس به هیچ وجه سراغ این ماده خطرناک نروید.

 

چقدر طول می کشد تا کارشناس به محل برسد؟

 

چقدر طول می کشد تا کارشناس به محل برسد؟

 

به محض تماس شما با کارشناسان و بررسی نیاز شما در هر ساعت از شبانه روز بلافاصه جهت انجام خدمات مورد نظر نیروی متخصص اعزام می شود.

 

قیمت خدمات کلید سازی شبانه‌روزی در شهرک غرب

 

کلیه خدمات تعویض قفل ، ساخت کلید ، باز کردن قفل درب و … با توجه به نرخ مصوب اتحادیه در نظر گرفته می شود که دستمزد کارشناس بسیار منصفانه بوده ولی اگز در مورد هزینه ها دغدغه دارید می توانید هنگام تماس تلفنی تا حدودی از مبالغ مطلع شوید.

 

کلیدسازی سیار شهرک غرب و انجام خدمات کلیدسازی در شهرک غرب

کلید سازی تهران + بهترین خدمات (واقع در غرب تهران)

کلید سازی شغل پر رفت امدی یعنی همش دنبال راه چاره ای برای باز کردن هر دری یه در بد قلق یه در خوش قلق

کلید سازی تهران هدفش اینکه بهترین خدمات و با کیفیت ارائه بده

حالا کلیدی سازی تهران خدمات خودش رو سیار کرده یعنی هرجا پشت در بسته خوردی با یک تماس دربسته  به روت باز میکنه

روز و شب هم نداره شبانه روزیه

همانطور که در بالا اشاره شد فرد کلید ساز باید مهارت  زیادی در بازکردن هر در داشته باشه پس خیالتون راحت باشه در کلید سازی تهران تمام افراد باتجربه هستن

از آنجا که نیاز مشتری برای برخی از کلید سازان مهم است، خود را با تغییرات جامعه و همچنین تکنولوژی وفق می دهند. اما برخی دیگر همچنان به ساخت کلیدهای سنتی مشغول هستند و با تکنولوژی پیش نرفته اند و گمان می کنند که همچنان جامعه در سالهای پیش رو از این کلیدها استفاده می کنند

خدمات کلیدسازی انواع مختلفی داره که میتونیم به خدمات حضوری  سیار  و خمات پیشرفته ای که اخیرا به کلیدسازی های مدرن اضافه شده تحویل در محل هستش. به این صورت که شما کلید رو به صورت حضوری سفارش میدید و در زمان دلخواه درب منزل تحویل میگیرید.

ما اینجا هستیم تا خدمات متفاوتی رو به شما ارائه بدیم.

سرمایه ما اعتماد شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *