خدمات کلید سازی سیار در مناطق شهر تهران

خدمات کلید سازی در مناطق مختلف تهران

خدمات کلید سازی در مناطق مختلف تهران

 

خدمات کلید سازی در مناطق مختلف تهران : هر نوع فعالیتی باید توسط کسی که دانش و تجربه ی آن را دارد انجام شود. وقتی قفلی خراب می شود خیلی از افراد خودشان اقدام به درست کردن آن می کنند اما نتیجه ای که به دست می آید نه تنها که مشکل رفع می شود بلکه خراب تر هم شده است و مشکلات بیشتری به همراه دارد.

انواع خدمات کلید سازی باید توسط متخصص این کار انجام شود کسی که به خوبی با انواع قفل و ساختار آن آشنایی داشته باشد و بتواند بدون هیچ مشکلی در سریع ترین زمان اقدام به رفع مشکل و ایراد کار کند. متخصصین سالها دراین زمینه دانش به دست آورده و تجربه کسب کرده اند. کلید سازان باید توانایی تمام خدمات قفل و کلید سازی را داشته باشند. توانایی ساخت کلید برای تمام قفل ها ، پلیسه گیری ، تعمیر قفل ، آشنایی با انواع قطعات الکترونیک ، کار با ماشین کدزن و … را داشته باشند و بتوانند به خوبی خدمات را ارائه دهند.

امروزه خدمات کلید سازی در مناطق مختلف تهران پیشرفت های فراوانی در زمینه ی قفل و کلید سازی و سیستم های امنیتی داشته است. به طوری که توانسته با پیشرفت تکنولوژی در زمینه ی قفل و کلید سازی ، پاسخگوی نیاز قفل و کلید سازی های مدرن نیز باشد.

 

در این مطلب قصد داریم بگوییم که کلید سازی 24 چه خدماتی در مناطق مختلف تهران ارائه می دهد. کلید و قفل سازی در این روزها یکی از مشاغل خدماتی پر رونق بوده که توانسته با ارائه ی خدمات قفل و کلید سازی سیار نیازهای مردم را در این حوزه رفع کند. این خدمات روز به روز درحال پیشرفت بوده و یکی از اساسی ترین خدمات مهم در این حوزه است.

کلید سازی 24 چه خدماتی در مناطق مختلف تهران ارائه می دهد؟

امروزه کلید ماشین، خانه و یا محل کار به یک کالای ضروری تبدیل شده است. این محصول ساختار پیچیده ای دارد و ممکن است به دلایلی آسیب ببیند یا گم شود. ساخت کلید برای اهداف مختلفی صورت می گیرد. خدمات کپی و ساخت کلید با در نظر گرفتن ساختار قفل و قطعات اصلی منازل و وسایل نقلیه ارائه می شود.

در هنگام کپی کلید و سرویس ساخت منازل و وسایل نقلیه اصالت کالا در نظر گرفته می گردد. بنابراین پرسنل کم تجربه نمی توانند چنین خدماتی را ارائه دهند. کلید سازی 24 به عنوان یکی از مراکز شناخته شده کلید سازی در تهران با داشتن متخصصان مجرب، در هر زمانی از روز به کمک مشتریان خود می آید. در ادامه با خدمات مختلف این شرکت بیشتر آشنا می شوید.

چرا داشتن کلید یدک مهم است؟

داشتن یک نسخه یدک از کلید قفل ها در تمامی مکان های دارای سیستم قفل مانند درب منزل، درب ادارات، کرکره، درب اتوماتیک پارکینگ، وسایل نقلیه و گاوصندوق بسیار ضروری است. کلید سازی 24 یکی از مراکز شناخته شده کلید سازی در تهران بوده که کلید یدک را برای همه کلیدها، صرف نظر از نوع آن، به مطمئن ترین روش تولید می کند.
اگر امروز یک وسیله نقلیه بخرید، یک کلید یدکی هم به شما داده می شود. داخل جعبه های کلیدهای درب منزل و محل کار نیز یک عدد اصل و چند عدد زاپاس ارائه می گردد. با این حال امکان گم شدن آنها وجود دارد. کلیدهای یدک با یک سیستم رمزگذاری کلید بازتولید می شود. کلید سازی 24 در مواردی که کلیدهای خود را گم می کنید، با این سیستم رمزگذاری کلیدهای جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد.
کلید سازی 24 یک مرکز کلید سازی در تهران بوده که برای تمام کلیدهایی که شما و خانواده تان نیاز دارید یدک تهیه می کند. در پشتیبان گیری هایی که نیاز به امنیت دارند، تراکنش ها با هویت شخص انجام می شود. جدای از آن، تعویض قفل کلید با مکانیزمی به نام هاب، زمانی که کلیدهای خود را گم می کنید برای امنیت شما بسیار مهم است.
هر مکانیزم دارای کلیدهایی در دندانه های مناسب است. زمانی که می خواهید کلید یدکی بسازید، کلیدی مطابق با دندانه های مناسب مکانیزم شما ساخته می شود. اگرچه در سال های اخیر مدل های مختلفی در قطعات فلزی ساخته شده است؛ اما اصولاً همه آنها بر اساس مکانیزم درست می گردند.

چگونه درب را بدون کلید باز کنیم؟

 

چگونه درب را بدون کلید باز کنیم؟

باز کردن درب بدون کلید کار آسانی نیست. به همین دلیل قرن هاست که مردم از یک سو سعی می کنند قفل ها را باز کرده و از سوی دیگر سعی می نمایند قفل ها را محکم تر و ایمن تر سازند.
باز کردن درب بدون کلید تقریبا غیرممکن است؛ مگر اینکه ابزار یا تجربه خاصی داشته باشید. در واقع، اگر سعی کنید آن را از این طریق باز کنید، ممکن است وضعیت بدتر شود. در چنین مواقعی بهتر است از کارشناسان کلید سازی 24 به عنوان یکی از مراکز معتبر کلید سازی در تهران کمک بگیرید تا در اسرع وقت خودشان را به محل شما رسانده و قفل درب را بدون آسیب باز نمایند.
با این حال، ساده ترین درها برای باز کردن درهای بین اتاق ها هستند. زیرا قفل این گونه درب ها معمولاً ساده هستند و نباید در بازکردن آنها مشکل زیادی ایجاد شود. نکته مهم این است که نقاط ضعف قفل را بشناسید و بتوانید با استفاده از آن در را باز کنید.
سازندگان قفل درب بین اتاق ها روشی را با پیش بینی این وضعیت و به ویژه به دلیل کودکانی که در را از داخل می بندند انجام داده اند. اگر متوجه شده باشید پیچ کوچکی در محل قرارگیری پیچ قفل درب وجود دارد که با برداشتن آن پیچ می توانید در را باز کنید. گاهی اوقات ممکن است لازم باشد که به دلیل شکستگی قفل درب، درب بین اتاق ها را بشکنید. در بعضی شرایط می توانید قفل در را با قرار دادن یک چاقو، کارت اعتباری یا چیزی شبیه به آن بین چهارچوب درب و قفل باز کنید.

باز کردن بدون کلید درب بین اتاق ها

در صورت مناسب بودن مکانیزم قفل می توانید دستگیره در را بردارید و قفل آن را باز کرده و در را به این ترتیب باز کنید. برخی اوقات زمانی که پین مربعی دستگیره در شکسته باشد؛ باز کردن آن دشوار خواهد بود. البته در حین انجام این عملیات باید مراقب بود که ورقه و چهارچوب در نشکند و یا رنگ آن خراب نشود.

عموماً پوشش و رنگ درهای بین اتاق ها به سرعت خراب می شود. بیشتر اوقات، هنگام استفاده از ابزارهای سنگین هنگام باز کردن درب، پوشش با باز شدن درب خراب می گردد. پس مراقب باشید.
البته روش هایی که گفتیم برای درب ورودی صدق نمی کند. باز کردن درب ورودی بدون کلید بسیار دشوارتر است. در چنین شرایطی با کلید سازی 24 یکی از مراکز شناخته شده کلید سازی در تهران تماس بگیرید تا در اسرع وقت به محل اعزام شده و بدون خرابی درب را برای شما باز کنند.
در حالی که قفل درهای بین اتاق ها مشکل خاصی ایجاد نمی کند، اما اگر درب ورودی باز نباشد، واقعاً مشکل بزرگی است. طبیعتاً همه برای امنیت خانه خود درب ورودی را محکم و پنجره ها را از بیرون غیرقابل دسترس می کنند. بنابراین، زمانی که کلید گم می شود، ورود میزبان دشوار است. اگر شما همه راه ها را امتحان کردید اما نتوانستید در را باز کنید چه کاری می توانید انجام دهید؟
چنانچه کلید در داخل سوراخ شکست هرگز سعی نکنید آن را به داخل فشار دهید؛ چون قسمت شکسته می تواند عمیق تر به داخل برود. بهتر است آن را با انبردست یا ابزار مشابه جدا کنید. سعی کنید هنگام برداشتن کلید شکسته، مکانیزم قفل را نشکنید؛ زیرا در این صورت باز کردن آن دشوارتر خواهد بود. پیشنهاد ما این است که در چنین مواقعی با کلید سازی 24 متخصص کلید سازی در تهران تماس بگیرید.

حتما بخوانید:  کلید سازی استادمعین
کلید سازی شبانه روزی و سیار در غرب تهران
کلید سازی شبانه روزی و سیار در غرب تهران

چگونه در بسته شده را بدون کلید باز کنیم؟

در صورت گم شدن کلید، ویژگی های قفل برای باز کردن درب مهم است. اگر قفل از کیفیت خوب و امنیت بالایی برخوردار باشد، امکان باز کردن آن به راحتی وجود ندارد. بدون ابزار خاص و داشتن تجربه نمی توانید در را باز کنید و به احتمال زیاد قفل را می شکنید. بنابراین، باید بلافاصله بدون اینکه خود را خسته کنید، به متخصصان کلید سازی 24 مراجعه کنید.

اگر قفل درب چندان ایمن نیست، دو راه برای باز کردن آن وجود دارد. اولین مورد این است که مغزی کلید را با مته سوراخ کنید. پس از ایجاد سوراخ می توان قفل در را با هر وسیله ای مانند انبردست باز کرد.
دومین راه این است که قفل را با شکستن آن باز کنید. با زدن چکش می توانید آن را باز نمایید. ضربه کافی برای شکستن مکانیسم های داخلی قفل ضروری است. اکثر قفل ها حتی برای انجام این کار به تلاش زیادی نیاز ندارند. البته بعد از آن باید قفل در را عوض کنید؛ اما حداقل می توانید وارد خانه خود شوید.
تلاش برای باز کردن قفل با گیره فایده ای ندارد؛ مگر اینکه تجربه خاصی داشته باشید. ممکن است با تلاش برای باز کردن آن برای مدت طولانی به نتیجه نرسید. به هر حال هر قفلی را نمی توان به این شکل باز کرد. باز کردن چنین قفل هایی را به یکی از مراکز شناخته شده کلید سازی سیار در تهران مانند کلید سازی 24 بسپارید.

چگونه درب استیل ورودی را بدون کلید باز کنیم؟

بهترین راه حل این است که با توجه به محل، نوع درب و قفل راه حلی پیدا کنید. در برخی موارد، ساده ترین راه برای باز کردن شکستن آن است؛ اما گاهی اوقات شاید امکان برداشتن قفل وجود داشته باشد. اگر لولاهای در پنهان نباشند، با باز کردن آنها می توانید در را باز کنید. اگر هیچ یک از روش ها برای شما جواب نداد، در نهایت می توانید درب را به طور کامل بشکنید. البته قبل از انجام این کار باید روش های دیگری را امتحان کنید.

به طور طبیعی، شما نمی توانید درب فولادی را از این طریق بشکنید. درهای چوبی را می توان با این روش شکست. در هر صورت، بهتر است قبل از هر اقدامی با متخصصان کلید سازی 24 به عنوان یکی از مراکز شناخته شده کلید سازی در تهران مشورت کنید. اگر با این مرکز تماس بگیرید، به راحتی می توانید بدون شکستن درب خانه، مشکل را حل کنید.

چگونه کلید باقی مانده در قفل را برداریم؟

اگر کلید در قفل گیر کرده باشد، می توان از روش های زیادی برای بیرون آوردن آن استفاده کرد. برای این کار، اولین ایده ای که به ذهن می رسد یک قفل ساز است. کلید سازی 24 به عنوان یک مرکز معتبر کلید سازی در تهران به راحتی برایتان کلید شکسته را از داخل قفل درمی آورد. چنانچه تشخیص دادید که به هر دلیلی خودتان این کار را انجام دهید، باقی مانده کلید در قفل را با روش های زیر جدا سازید.

  • آهنربا- از نیروی آهنربا برای جدا کردن کلید آسیب دیده داخل قفل استفاده کنید. برای این کار باید آهنربایی با جاذبه قوی پیدا نمایید. آهنربا را در انتهای قفل قرار دهید و آن را بیرون بکشید. یک آهنربای قوی کلید را از قفل بیرون کشیده و مشکل شما حل می شود.
  • چسب- روی قسمت آسیب دیده کلید، چسب قوی بزنید. سپس آن را به قسمت شکسته دیگر فشار دهید و کمی صبر کنید تا کلید بچسبد. با بیرون کشیدن کامل کلید پس از خشک شدن کامل می توانید از شر این مشکل خلاص شوید.
  • کلید یدکی- شما خوش شانس هستید که کلید یدکی دارید. کلید یدکی را داخل در قرار دهید و آن را به بیرون فشار دهید. کلید شکسته بیرون خواهد آمد. اگر کلید یدکی دارید، این کاربردی ترین روش است.
  • روغن کاری- قفل را به اندازه کافی روغن کاری کنید. اجازه دهید این روغن تا سوئیچ جریان یابد. اگر روغن کمتری داشته باشید این مشکل حل نمی شود. باید مقدار زیادی روغن بریزید. بعد از روغن کاری به انبردست نیاز خواهید داشت. کمی صبر کنید. سپس با استفاده از انبردست انتهای شکسته آچار را بردارید. با روغن کاری می توان کلیدهای شکسته را به راحتی بیرون آورد.

چرا کلیدها می شکنند؟

شکستن کلید می تواند به دلایل مختلفی باشد. قبلا کلیدها از مواد بازیافتی و برنج ساخته می شدند. مواد بازیافتی دوام کلیدها را کاهش می دهند. بنابراین احتمال شکستن آنها بیشتر است. امروزه شرکت های سازنده از مس به همراه برنج برای کاهش سختی استفاده می کنند.
کلیدهایی که از مکان های مرتفع به پایین انداخته می شوند، ترک می خورند. اگر مواظب نباشید بعد از مدتی کاملاً می شکنند. به خصوص زمانی که کلید داخل قفل برای باز کردن درب چرخانده شود، احتمال شکستگی آن بیشتر است.
برخی کلیدها هنوز با مواد ضعیف تری تولید می شوند.

در این صورت هر چقدر هم که مراقب باشید ممکن است بعد از مدتی بشکند. همچنین تلاش برای چرخاندن کلید بدون فشار دادن کامل به داخل قفل و فشار دادن قفل یکی از عواملی است که باعث شکستن کلید می شود. کلید سازی 24 یک مرکز معتبر کلید سازی غرب تهران بوده که از بهترین مواد و متریال برای ساخت کلید و قفل استفاده می کند. بنابراین خیال تان از بابت دوام و مقاومت محصولات راحت باشد.

قفل سازی شبانه روزی تهران
قفل سازی شبانه روزی تهران

مرکز کلید سازی در تهران

کلید سازی 24 یک مرکز کلید سازی در تهران بوده که با سال ها تجربه و کسب دانش کافی در زمینه ارائه انواع خدمات این اطمینان را به شما می دهد که مشکل شما را در هر ساعتی از شبانه روز با اعزام متخصصان مجرب، به بهترین نحو و با تعرفه مناسب حل کند.

انواع خدمات مرکز کلید سازی 24

کلید سازی 24 به عنوان یک مرکز شناخته شده کلید سازی در تهران انواع خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه می کند؛

  • ساخت کلید انواع قفل ها
  • بازکردن قفل فرمان پدال خودرو
  • باز کردن قفل انواع گاوصندوق
  • نصب و تعمیر انواع قفل برقی
  • ساخت ریمووت و یدک پارکینگ
  • باز کردن انواع جک و کرکره پارکینگ
  • نصب انواع قفل سنتی، دیجیتال و هوشمند
  • بازکردن انواع قفل درب خانه و خودرو در محل
  • تعمیر و تعویض قفل درب های معمولی و ضدسرقت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *